söndag 4 september 2011

Den senaste tiden



Jag åkte till Lund och fann i kylskåpet en surdeg som jag inte rört sedan januari. Sedan åkte jag till Malmöfestivalen och såg bob hund och The Ark och dansade till balkandisco. När jag inte var i Malmö frostade jag av frysen för att sedan fylla den med matlådor inför de kommande två veckornas MAYAWORKSHOP, alla blivande arkitekttreors fasa. Sen började skolan och i går (lördag) var första dagen jag cyklade hem från skolan och det var ljust ute. Min födelsedag firade jag med 3d-renderingar och sådant från kl. 09 till 03 men jag fick i alla fall tårta på morgonen och ett fint päron i skolan.



Men hallå vad är Mayaworkshop? Se nästa inlägg.

1 kommentar:

  1. Zakwas może już nie do użytku, ale za to jaki ładny!

    SvaraRadera

Etiketter

Bak (4) Böcker (8) Fina saker (28) Inspiration (3) Kraków (3) Kultur (7) Norge (3) Polen (4) Politik (17) Pyssel (15) Recept (6) Rom (6) Skolsaker (35) Träning (1) Turister (2) Utflykter (14) Utlandet (19)