fredag 1 april 2011

Rätt ska vara rätt

I dag handlade jag lite mat på Coop Forum, bl.a. en nötmix på extrapris men i kassan gick den in på ordinarie pris. Efter mycket velande (finns det ens en kundtjänst?) gick jag ut till min cykel (det är ju ändå inte mycket pengar) men sen nej minsann (jag skulle ju inte köpt nötterna om det inte var rabatt) gick jag in igen och frågade disken med texten CAFÈ ifall det var kundtjänsten och det var det. Efter att ha förklarat vad saken gällde fick jag genast sju kronor tillbaka och dessutom ett presentkort på trettio kronor! Fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter

Bak (4) Böcker (8) Fina saker (28) Inspiration (3) Kraków (3) Kultur (7) Norge (3) Polen (4) Politik (17) Pyssel (15) Recept (6) Rom (6) Skolsaker (35) Träning (1) Turister (2) Utflykter (14) Utlandet (19)